Folie de transfer

Ma chinuiam de ceva timp sa imi iau si eu folii de trasnfer, si zic ma chinuiam pentru ca toate magazinele aveau foliile , dar nu aveau adezivul:|. E ca si cum ai aduce o oja magnetica , dar fara magnet, in fine.

Am reusit intr-un sfarsit sa imi gasesc si folii si adeziv si mi-am luat si un top coat care spune saracul a fi glossy …numai glossy nu e (inca sunt in cautarea top coat-ului perfect! ).

IMG_4316_postcard

M-am pus pe treaba … am vurt sa fac o manichiura inspirata din cateva zeci de poze trimise de Bwbw Rwzza pe pagina blogului meu. A zis ca i-ar placea sa vada niste mustacioare sau una din manichiurile trimise de ea. Nu-mi place sa reproduc o manichiura asa ca le-am adaptat.

Am vrut sa fac o manichiura in care sa includ mai mlte texturi ( mat , folie, sclipici ) .

M-am inspirat de aici:

967393_545545575521944_901490831_n 1388739_545545562188612_685674145_n 1394968_545545585521943_1369038812_n

Sa vedem ce mi-a iesit mie:

IMG_4315

IMG_4317

Sunt putin dezamagita de faimoasa folie. A sarit de pe varful unghiei si de pe margini mai rapid decat m-as fi asteptat, a doua zi :|.

Asta cu toate ca am aplicat peste folie un strat de adeziv si abia apoi top coat , cum m-a sfatuit Sascha. Va intrebati de ce?! Folia este foarte fragila si pretentioasa si din cate am citit are nevoie de un top coat special (pe care eu nu-l am) ca sa reziste si sa isi pastreze luciul ei . La mine luciul ala s-a cam pierdut si arata altfel decat ar trebui.

IMG_4318 IMG_4323

M-am enervat ca nu am apucat sa le pozez cum a trebuit si am zis eu sa mai adaug un strat de folie peste:D , daaaar am avut parte de acelasi rezultat , in cateva ore de data asta folia a inceput sa dispara de pe varfuri:)).

IMG_4325 IMG_4326 IMG_4327 IMG_4328 IMG_4330

Imi place enorm cum arata folia pe unghii , daaaar nu cred ca o voi mai aplica pe toata unghia si sigur nu aproape de varf.

Postez mai rar (nu e o scuza, dar efectiv nu mai am timp nici de mine , ca sa nu zic ca nu mai am timp nici sa mananc cum trebuie:))) ) , pentru ca programul meu de la facultate e dat naibii:))). Ultima perioada a fost un haos total pentru mine , sper ca pana de sarbatori sa imi revin:D .

Va pup:*.

11 gânduri despre „Folie de transfer

  1. Da mai, am uitat complet sa-ti spun ca nu rezista 😦 Numai cu topcoat din ala semipermanent reusesti sa le tii o saptamana. Oricum imi place cum ti-au iesit, a avut efect lipiciul, el nu le da rezistenta, face doar sa nu le crape topcoat-ul si a mers, arata bine.

  2. Imi place manichiura si modelul cum l-ai adaptat, arata foarte bine folia esti priceputa:D. Trebuie sa ma apuc si eu de exersat cu foliile, din pacate ale mele stau cuminti in cutiute, spor la facultate si ai grija de tine Sorina, te pup 🙂

  3. Frumos model cuby! nu am incercat nicodata folia, dar vad ca arata bine asa ca o sa incerc 😀 nici eu n-am mai postat…mi s-a stricat aparatu foto ..modelele trec si poze lipsa..asta e. pup

    • Uof 😦 am vazut ca nu ai mai postat nici tu de ceva vreme , chiar ma intrebam de ce. Imi pare rau sa aud asta:( sper sa il repari curand, sau poate primesti vreo unul cadou:*

Lasă un comentariu