Autumn nails

Daaaaa, stiu , toamna e pe trecute (calendaristic vorbind) si m-am trezit si eu cu unghii de toamna:))).

Ca sa vedeti ca la mine e dragut si soare afara , o zi de toamna perfecta in opinia mea:)) caci urasc zilele fara soare , va las cu o poza facuta de mine ieri :

IMG_42411

Dovada ca la mine toamna abia incepe:)).

Va zic ca nu sunt super extaziata de modelul pe care il port acum , dar mi-am dorit un french in degrade de toamna , cu glitter pe deasupra si flori aurii si argintii si cam asta mi-a iesit:

IMG_4264

IMG_4244_postcard

Si uitandu-ma la unghiutele mele … promit ca nu imi voi mai face unghiile la 24:00 la lumina lampii :)) ; linii tremurate etc.

IMG_4245 IMG_4246 IMG_4247

In poza de sus se observa cat de cat degrade-ul pe care am vrut sa il obtin eu…si unghiile nu sunt patrate deloc la varfuri asa cum apar in poza:D e doar oja pe care o aplic insistent si pe varful unghiei si pe laterale ca sa reziste , sa reziste , sa reizste:)).

IMG_4249 IMG_4252

Aici , aici  se vede degrade-ul :X (Sus).

IMG_4255 IMG_4258

Materialele folosite:

IMG_4265

P.S. : Am o manie , pun foooooarte multe pozeeeeeeee:))

Va doresc o toamna frumoasa, cat mai e din ea:)) !

11 gânduri despre „Autumn nails

  1. Super! Toamna este anotimpul meu preferat (desi se apropie puternic si primavara de statutul asta), asa ca si modelele in culorile sale imi plac la nebunie!!
    Chiar voiam sa te intreb cum te poti descurca atat de bine cu unghiile asa lungi 😀 si am vazut mai sus ca ai scris ca incep sa te deranjeze… ai de gand sa le mai scurtezi?
    Forma lor inca ma incanta foarte tare de fiecare data 😀 Am avut si eu o tentativa… parca nu ma prinde… ce-i drept, nu erau nici prea lungi, dar cred ca inca nu sunt pregatita pentru schimbarea asta :))

    • Imi plac si mie culorile toamnei , dar dupa nu imi mai place , cand da prea tare frigul si nu mai iese soarele din nori:(.
      Daaa…ma cam deranjeaza ce-i drept chiar si la tastat:)) daaaar cu toate ca zic ca o sa le mai scurtez sau le tin asa , sunt sigura ca vor creste mult si bine :)) nu stiu cand si daca le voi mai scurta.
      Si eu o ador cu toate ca la inceput imi venea sa plang dupa vechea forma:))) si-a mai schimbat o prietena forma tot din ‘cauza mea’ si a zis ca ii plac mult mai mult acum;))
      Asa ca oricand o vei schimba zic eu ca nu vei regreta:* si da, arata mai bine mai lungute in forma asta:D

  2. Pingback: Achizitii numismatice [4] | Inside These Lines

Lasă un comentariu