Blue sensation

Titlul initial a vrut sa fie ” 50 shades of blue ” , dar navigand pe blog-ul Saschei , am vazut ca avea unul asemanator si m-am reorientat.

Blue sensation , pentru ca am facut senzatie cu ele , pentru ca le ador si pentru ca le-am purtat in vacanta.

V-am zis ca voi avea o altfel de postare , mi-am pozat unghiile , pe fundalul pozelor vor aparea locurile pe care le-am vizitat in vacanta. Ideea i-a venit iubitului meu , doar ca un pic cam tarziu si nu am reusit sa surprindem unghiutele prin toate locurile in care am fost.

A mai fost cineva cu mine in vacanta , Albinuta ; acolo la gat am sticluta mea cu magie de la ea!:D

DSCF3221

Privelistea se vede de la Cetatea Rasnovului.

Acum sa trecem la unghiutele mele 😀 :

DSCF2587

Poza este facuta pe una din sculpturile de la Castelul Peles.

IMAG0504_postcard

IMG_1122

In fundal este o piatra din apropierea Babelor .

IMG_1129

IMG_1259

Mi-am dorit tare mult sa ajung sa vad Strada Sforii din Brasov , si iata ca se vede in fundal!:D

IMG_1403 IMG_1404

Ultimele doua poze sunt facute la Cetatea Rasnovului.

Unghiile par false pentru ca am aplicat un strat destul de gros de top coat deoarece nu reuseam sa acopar sclipiciul bine (agata) . Ce-i drept , aplicat asa gros , am observat ca nu s-a mai retras de pe varf si margini , dar e destul de greu de lucrat cu el in strat gros (se scurge pe margini foarte repede , cum mi s-a intamplat si mie la cateva unghii).

Pietricelele sunt iridiscente , nu stiu cat se vede lucrul asta in poze:D. Mi s-a parut ca s-au cam dus reflexiile lor pe masura ce ma spalam pe maini (poate e doar imaginatia mea :)) ).

Va pup!:* Si vacanta placuta in continuare!

11 gânduri despre „Blue sensation

  1. Ce unghiute mari si mumoase avem noi aici, iar modelul e superb 😀 , sa stii ca si eu am observat la fel ca si tine ca e mai bine cu mai multe straturi de top coat 😉

  2. Sunt superbe!!! Nuantele de albastru sunt toate deosebite. Felicitari tie pentru model si felicitari iubitului tau pentru ideea cu pozele… foarte inspirat! 😀 Ma bucur si iti multumesc ca m-ai luat in vacanta cu tine :*
    In urmatoarea vacanta poate ne si vedem 😀 Eu am fost acasa in august, dar am stat cam putin si numai pe fuga cu diverse de rezolvat. Iarasi nu am reusit sa vad pe toti pe care voiam, nu mai spun ca nici la mare/munte/undeva nu am ajuns macar o zi 😦

Lasă un comentariu