Si daca tot nu am timp…

Mai am inca doua examene si dupa ma voi ocupa de blog asa cum trebuie. Momentan prefer sa ma dau cu o oja care sa iasa cat mai putin in evidenta si model cat mai simplu, de asta am tinut mortis sa imi cumpar o oja nude  (spre rusinea mea nu aveam 😀 ). Si la examenul de astazi m-am „prezentat”cu un french intors (alb+nude … pe care il voi prezenta zilele urmatoare pe blog).

In postarea de astazi m-am gandit sa va arat cam prin ce au trecut unghiile mele de-a lungul timpului cand eram obsedata sa le las cat mai maaaaaaaaaaaaaaari.

DSC00570 DSC00573

DSC00575

Nu aratau ele prea estetic , daaaaaaar fiecare varsta cu nebunia ei:D.

Am o problema …atunci cand imi cresc unghiile prea mult se strang colturile spre interior si ajung sa arate foarte urat , de aceea trebuie sa le tin mereu undeva la o lungime medie.

DSC01907

DSC01910

DSC01933

Si maximul atins de unghiutele mele a fost acesta:D. Nu cred ca as mai putea sa le las ataaaaat de lungi …in ultima vreme orice fac ma lovesc la cate o unghie si ma doare sau pocneste si renunt, le scurtez :D.

DSC01934

Pro sau contra unghiutelor lungi?:D Va pup!:*

25 de gânduri despre „Si daca tot nu am timp…

    • Iarta-ma ca iti raspund asa tarziu , dar inca imi prind urechile pe aici :)) si inca sunt in cea sesiune. Da la primul model , dadeam o portiune mica de lac …bagam degetelul in sclipici:D …am avut ceva de treaba:)). Sincer nici eu nu stiu cum le tineam asa…stiu doar ca aveam grija sa nu ma lovesc … atata tot. Te pup!:*

  1. Aiaiai, ma uit la poze si cu toate astea nu-mi vine sa cred! Chiar ai avut unghiile asa de lungi? Sunt wow!! Imi plac si mie unghiutele lungi, cand le-am avut foarte lungi anul trecut prin iunie (dar nu atat de lungi ca tine, desigur :)) ) la un momendat s-au rupt. Le-am scurtat pe toate si dupa o vreme, cand au crescut, de data aceasta erau lungute, dar o lungime sa zicem…normala 🙂 ma uitam la pozele cand le aveam foarte lungi si am realizat ca erau prea de tot si acum ma multumesc cu ele mai scurtute 🙂
    Oricum modele pe care le-ai facut sunt foarte dragute :* te pup!

    • Daaaa nici mie nu-mi vine sa cred ca erau ataaat de lungi:D si exact ca si tine , ma uit pe poze …imi plac , dar nu le-as mai lasa atat de lungi. Mi se par mai feminine cand au o lungime medie, dupa parca dau in cealalta extrema ( de zgripti :)) ). Ma bucur ca iti plac modelele , cred ca alea le ajutau sa arate un pic mai frumos …ca atunci cand le stergeam …erau urate tare:))) . Te pup:*

  2. Cred ca nici in cele mai frumoase vise ale mele nu voi avea unghiile atat de lungi. Offff!
    Si daca vreodata in viitor voi avea sansa, le voi pastra luuuuungi. Cat mai lungi pentru a compensa si toti ani astia.

    • Si astept sa le vad si eu cand o sa creascaaaa ;;) Eu nu le mai port atat de lungi ca ma lovesc des si se rup din carne :)). Deci astept sa vad pe blog la tine unghiile tale cat mai luuuuuuungi:D.

      • Nici o sansa. Oricat mi-as dori si oricate tratamente am facut ale mele sunt foita de ceapa. Nu exagerez, sunt foarte subtiri si moi iar asta doar din cauza tiroidei care face pe nebuna.

      • Aaaa…acum am inteles:(. Deci la tine singura sansa ar fi sa incerci sa apici un strat subtire de gel si sa le intretii asa, cred ca ar rezista asa. Dar strat cat sa iti protejeze unghia nu sa iti aplici unghii false , poate ar functiona:D.

  3. La nunta am avut tipsuri, ca de… nu puteam sa fiu mireasa cu unghiile astea. Le-am tinut mai mult de o luna. Dupa ce le-am dat jos m-am speriat de cum aratau unghiile mele naturale care au stat atata timp „nearisite”. Ma ajuta sa le fac cu oja pentru ca le mai protejaza sa nu se rupa din carne, dar le si las la aerisit. In week-end nu mi le fac decat daca este absolut necesar si uneori le mai sterg seara, le las peste noapte si le fac din nou dimineata. Anul trecut am stat 3 luni cu ele nefacute pentru ca se ingalbenisera rau.

    • Au:-s nu m-am gandit ca e chiar atat de rea treaba cu tipsurile… eu nu pot sa stau cu ele nefacute, pur si simplu mi se pare ca arata rau fara oja, dar mereu cand le sterg pur si simplu simt cu respira unghiile , simt aerul ala rece si imi dau seama cat de imbacsite stau ele acolo sub oja:-s. Ai incercat vitamine sub forma de ulei pentru unghii? sau ulei de masline? mai era si chestia cu apa cu sare si stai cu mainile cam 20 de minute?

      • Ulei de masline cat mai fierbinte atat cat suportam in fiecare seara, uleiuri si geluri diverse am tot incercat . Am fost si la medic. Am luat calciu, am luat vitamine. Apa cu sare nu am incercat. Mai vedem in viitorul apropiat intrucat am schimat tratamentul pt tiroida.

        Am o prietena care are in permanenta unghiile facute cu gel. isi schimba doar modelul o data la nu stiu cat timp. Vreau sa spun ca unghiile ei naturale nu au nici o probleme. Nu sunt galbene, nu sunt moi, nu se exfoliaza.

      • Eu am o problema cu medicina din ziua de azi:D in sensul ca …toate sunt atat de evoluate si ei pur si simplu nu au tratament pentru anumite chestii , mi se pare absurd! Cred ca te-ai saturat sa tot incerci atatea leacuri…Iar faza cu gelul cred ca depinde pana la urma de fiecare persoana…dar avand in vedere ca unghiile tale naturale sunt dificile , a fost ceva normal probabil sa fie afectate dupa gel …cu toate ca eu cunosc persoane care au avut unghiile sanatoase inainte si si-au pus gel , si nici pana in ziua de azi nu reusesc sa le aduca pe linia de plutire…Oricum e trist ca nu exista tratament pentru niste probleme foarte des intalnite.

Lasă un comentariu