Glam nails

Nu mai promit nimic de acum , ca postez azi ca maine:D. Ma schimb ca vantul in ultima vreme , n-am avut chef de unghii , de mine , de nimic. Asa ca de acum voi posta cand simt eu , sper sa imi revin :D.

Duminica m-am pus eu frumusel in fata cutiei cu oje si ma rugam de ele sa imi transmita ceva inspiratie. Am stat nici mai mult , nici mai putin de 3 sferturi de ora langa ele si…nimic. Mi-am luat inima in dinti si am pus mana pe un sclipici pe care voiam sa il incerc de mult , oja neagra si o folie de transfer :D.

IMG_0157 IMG_0159 IMG_0161

Imi place la nebunie folia asta de transfer! 😀

IMG_0169IMG_0171

IMG_0172 IMG_0175 IMG_0177 IMG_0178 IMG_0180 IMG_0183 IMG_0185

In final mi-a placut rezultatul , nu e cine stie ce arta dar zic eu ca sunt de efect.

Va pup!

18 gânduri despre „Glam nails

Lasă un răspuns

