Disco neon nails

IMG_4018

Din nou lumina de afara nu prea m-a ajutat:( … am facut cateva zeci de poze si am ales doar cateva.

Probabil de asta nici nu mai sunt la fel de incantata de model ca acum cateva zile:)).

Oricum e deja pe trecute si ma gandesc sa fac ceva dragut de Halloween. Ce ziceti?!:D

IMG_3990

Pe cele doua unghii (mica si mijlocie) am incercat sa fac un model cu negru , daaar mi s-a parut cam ciudat si m-am oprit doar la cele doua:)). Am avut mai multe pareri pro unghiilor fara negru.

IMG_3986_postcard

M-am chinuit destul de mult la french , dar zic eu ca am mai evoluat fata de french-„urile” trecute, cel putin eu sunt multumita.

IMG_3991 IMG_3998 IMG_4000 IMG_4001 IMG_4007 IMG_4008

Am vrut sa creez un efect mai difuz, sa nu se vada trecerea de la o culoare la alta , nu am reusit in totalitate , dar nici nu am dat gres de tot:)).

IMG_3985_postcard IMG_3997_postcard

Va doresc un weekend frumos!:* Si sper sa revin cu niste unghiute pentru Halloween :D.

29 de gânduri despre „Disco neon nails

  1. desi eu nu prea sunt cu glitterul,modelul acesta imi place, cred ca la soare lucesc foarte fain.imi plac mai mult unghiile fara modelul acela negru ;)) si sa stii ca iti sta foarte bine cu formatul rotund :*

  2. Sunt perfecte pozele, nu ai de ce sa fii nemultumita. Foarte frumos modelul, mai alea unghiutele facute french :).
    De multa vreme vreau si eu sa gases un glitter, niste paiete hexagonale… aurii/galbene, pentru modele cu faguri de albine :D. Nu am gasit pana acum, dar nu renunt.

  3. Ce imaginatie are Cuby de la o vreme.Imi place modelul pentru ca e abstract, asa cum imi fac si eu de multe ori si mai imi place pentru ca m-am plictisit de french simplu, floricele, frunzulite bla bla bla toate arata la fel. Dupa gustul meu sunt un pic cam incarcate sau culorile trebuiau putin mai atent alese, insa asta tine de gustul fiecaruia. Arta sclipicioooos!

    • Multumesc:*:* Cred ca trec printr-o perioada de inspiratie:))) Si eu dupa ce le-am facut am simtit asa ca ar trebui ceva , sau ca e ceva nefinisat:D cred ca asta e, ori sunt prea incarcate , ori trebuia o trecere mai fina de la o culoare la alta , mai multe nuante:D puuup:*

  4. Vazusem mani pe Fb, mi-a placut la nebunie si acum constat ca nu am comentat pe blog, urat din partea mea, mai ales cand vine vorba de o astfel de mani!! Este superb!!!! Felicitari!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

