One stroke and rhinestones!!!

IMG_3898_postcardHeiii!:D

Am vrut sa imi fac o manichiura sa incerc oja de la albinuta siiiii vroiam sa folosesc si muuuulte pietricele si sa mai incerc si tehnica one stroke.

Pot sa zic ca oja este absoluuuuut geniala , are un luciu glossy:X.

Ceea ce am sub floricele este laptisorul de french de la flormar , primit de la Carla si Catalina :x, pe care il ador.

IMG_3910 IMG_3911 IMG_3915

De acum o saptamana de cand mi-am facut unghiile si pana azi cand le-am pozat am tot asteptat o zi cu soare …dar degeaba , si am zis ca astep degeaba si s-ar putea sa imi sara si modelul pana iese soarele:)).

IMG_3927 IMG_3928 IMG_3912_postcard IMG_3916_postcard

Sper sa va placa unghiutele mele , eu le ador si pot sa spun ca au fost admirate , ba chiar cineva ar fi bagat mana in foc ca sunt false. Ce mandra ma simt cand zic : ” Sunt naturale !:x ” !!

IMG_38971 IMG_3926

Va pup:*

31 de gânduri despre „One stroke and rhinestones!!!

  1. Ai toate motivele sa fii mandra de ele!!
    Ca sunt naturale, ca sunt asa frumoase si mai ales ca ti le faci singura atat de bine!!
    Ai atins cu mare succes tot ce ti-ai propus: si incercarea ojei (sunt foarte happy ca iti place!), si tehnica one stroke si pietricelele! Imi place mult forma in care le-ai pus 🙂
    Super! :*

    • Deci e absolut superba oja , pe bune! O ador:x . Inca mai am mult de invatat la tehnica one stroke , dar sunt mai multumita decat prima data;))). Iar pentru manichiura asta mi-am cumparat , special, doua cutiute de pietricele:))). Multumeeesc:* Pupppp albinuta:*

    • Saru`mana:*. Nu ma dau cu intaritor, baza zice a fi 3 in 1…tratament, baza si stralucire, dar sincer nu prea cred eu in proprietatile ei de tratament:)) ca baza isi face treaba bine. (kallos 3 in 1), daaar:D am grija de ele: in fiecare seara crema de maini si imi masez cuticulele cu ulei de ricin si masline:D. Pietricelele le iau de prin oras…sunt magazine dedicate cosmeticelor , au costat in jur de 6 lei roata mare si 3 cea mica:D. Mai multe despre ingrijire aici : https://cubysor.wordpress.com/tipstricks/ pupici:*

  2. Da, chiar ai motive de ce sa fii mandra de unghiutele tale 😉 sunt superbe. Si eu si albinuta de Loryloo ne chinuim de ceva vreme sa avem unghiute mari si mumoase, dar nu stiu cum facem dar de fiecare data reusesc ele sa ne dea planul peste cap si se rup 😦

  3. Inca un model frumos 😀 Imi plac culorile alese si floricele, dar cred ca as fi pus mai putine pietricele sau deloc. Sper ca nu te supara „criticile” mele, dar imi place sa spun care-s plusurile si minusurile modelului asa…dupa parerea mea. Cred ca e mai constructiv asa. Te pup!

Lasă un răspuns

