Special day , special nails!

O sa incep prin a va spune ca acum ceva timp am descoperit blogul albinutei ! Am descoperit ca are o pasiune pentru banuti si m-am gandit ca i-ar face placere sa ii trimit si eu cativa pe care ii colectionasem de-a lungul timpului. Cerandu-i adresa am descoperit ca suntem din acelasi oras , vorba aia „e din Galati , de-acasa frate”, doar ca ea acum este in Italia … si asa ne-am imprietenit .

Apoi a venit la mine verisoara iubitului ei si i-am facut unghiutele si ne-am distrat:)) Ieri m-a sunat Iuliana , caci asa o cheama, si mi-a spus ca are ceva de la albinuta pentru mine. Am inceput sa sar in sus de bucurie. Azi l-am primit si as vrea sa va arat si voua bucatica de Italie pe care mi-a trimis-o albinuta :

Fotor01009181315

Punguta e cu turnul din Pisa! Am primit o vedere, sunt atat de incantata , nu am mai primit niciodata o vedere!!

Fotor0100918177

Am primit o cutiuta sa bijuterii absolut speciala:D Si surpriza mai aveam ceva inauntru: O pereche superba de cercelusi, intr-una din culorile mele preferate:X siii…. am primit cel mai frumos lantisor din viata mea! Este absolut magnific , era pe wishlist-ul meu de ceva vreme si nu credeam ca il voi avea prea curand:x E o sticluta cu pietricele in ea:X

Fotor01009182153

Mi-a trimis o canuta atat de dulce , cu soricei , in care imi voi bea in fiecare zi ceaiul cald 😡 . Mi-a trimis un borcanas ataaat e simpatic cu miere (cu siguranta voi pastra borcanasul) , si o oja absolut superba , un roz atat de cald si frumos:x.

Pana sa va arat si unghiutele vreau sa ii multumesc din suflet pentru cadoul superb ! Multumesc albinuta , te puuup extrem de dulce! Mi-ai facut un cadou de neuitat!

Acum sa trecem la unghiute:

Fotor01009183111

Gradientul l-am „furat ” de la Sascha  , de aici , bineinteles ca nu mi-a iesit el cum trebuie:)) , daaar e prima incercare in care aplic sclipiciul cu lac:D.

Fotor01009183752

Fotor01009184150

Fotor01009185143

Fotor01009191528 Fotor01009191750

Acestea au fost unghiutele;;) ! Si inca o data ii multumesc albinuteeeeeeei!!! Si ma duc repejor sa imi fac un ceiut in soriceii mei:)) .

Va pup!:*

12 gânduri despre „Special day , special nails!

  1. Ma bucur ca am reusit sa iti aduc o bucurie… toate cadouasele mele parca sunt mai frumoase in pozele tale, cred ca e din cauza ca au ajuns unde trebuie si se simt acasa 😀 :*
    Cat despre unghiile tale, cresc vazand cu ochii, asa imi dau impresia :)) Foarte frumoasa manichiura!

Lasă un răspuns

