Contest over!

Concursul s-a incheiat!:D

Sunt foarte incantata de numarul inscrierilor ,12 , nu imi vine sa cred !!!!

Va multumesc celor care v-ati facut unghiutele in tema concursului si v-ati inscrisssss!!

Va prezint si voua inscrierile:

1.Oprea Catalina

catallina

2. Madalina Spinu

DSC_2847

3. Adina Carla

DSCF1700

4. Andra Olaru

DSC_2751

5. Madalina Spac

IMG_20130906_205835

6. Andra Madalina

IMG_1047

7. Hehe , cea mai mica concurenta (8 ani) , sora Madalinei Spinu:

DSC_2840

8.  Simona Mihaela Stamate

DSC_1845

9. Cherches Anamaria

SAM_1263

10. Oana Gabriela

P1180741

11. Carla Sas – Abraham 

DSCN5543

12. Stefania Petcu

548280_637303976303893_584272706_n

Acestea sunt unghiutele fetelor si le multumesc inca o data si va zic ca imi plac toate si mi-e foarte , foarte greu sa ma hotarasc.

Maine voi afisa castigatoare , care , dupa cum stiti , va fi aleasa de mine .

Pot sa zic ca prin intermediul concursului m-am apropiat mai mult de cateva bloggerite:D . si nu pot sa fiu decat bucuroasa.

Va pup fetele si va astept maine pe blog sa vedeti castigatoarea!:D

Pe viitor voi mai face concursuri cu siguranta , imi place sa fac cadouri!

6 gânduri despre „Contest over!

  1. Foarte frumoase modelele!
    Pregatisem si eu unul, dar m-am razgandit de cateva ori si in final mi-am amintit chiar in ultimele momente ale concursului :))) Oricum, fetele au fost la inaltime, n-aveam ce cauta si eu cu ametitele mele ciunte! :))))

Lasă un răspuns

