New shape!!!

IMG_3749

Ieiiii , daaa!!! Am avut in sfarsit curajul sa imi schimb forma;;) si cred ca am facut foarte bine pentru ca mi-au fost foarte apreciate!

Personal cred ca e mai feminina forma si mai delicata. Imi plac pentru ca oricum ale mele cand cresc , colturile , se intorc spre interior si arata ca niste chestii ascutite.

Mi-am luat de curand doua oje. Una Golden Rose Paris si una Chissa.

M-am indragostit iremediabil de oja de la Golden Rose. E un nude spre roz-corai cu particule fine argintii, o nebunieeeee!

1234439_591496407569887_837389716_n1

Si acum va las cu noua mea forma si manichiura mea:D :

1238020_591495887569939_1004373403_n

IMG_3769 IMG_3770 IMG_3771 IMG_3772 IMG_3747 IMG_3748 IMG_3750 IMG_3751 IMG_3752 IMG_3753 IMG_3754 IMG_3756 IMG_3757

Si unghiuta mea reparata :

IMG_3758 IMG_3759 IMG_3763 IMG_3764 IMG_3767

Si …urasc cand se fac astfel de crapaturi:

IMG_3761

Inainte se faceau asa cand manichiura avea mai mult de 1 saptamana si ma loveam sau chestii de genul, acum mi se fac imediat dupa ce se usuca:|.

Ma gandesc …sa fie de la faptul ca dau 2 straturi de top coat , care este destul de gros?!

Va pup:* Concursul se incheie la 24:00, mai aveti timp pana atunci:*

Sa va las o poza si cu „copilasul ” nostru ;)) :

IMG_3781

20 de gânduri despre „New shape!!!

  1. Uite, sincer, mie imi plac emult forma unghiilor pe care le ai acum ( nu ca cele patrate nu mi-ar placea) si imi place si lungimea lor! In opinia mea, e o lungime ideala! Ce copil frumos aveti

  2. Wow, wow, wow!! Ai idee cat de faine sunt unghiutele tale acum??? Sunt perfecteeee!!! Sa nu le mai schimbi forma niciodata, le iubesc, sunt tare frumoaseeee :X:X
    Aveti un papagal? Uite la el cat de simpatic e, hihi!! :*
    Pupici!

    • Heeeeiiiii seriossssss?!:D Doamne deci nu credeam ca vor fi atat de admirate:”> imi era frica ca nu o sa-mi mai urmareasca lumea blogul=))) ca nu prea sunt fetele obisnuite cu forma asta 😀 Ma bucur tareee ca iti plac!:D Nu le mai schimb;)) :*:*:*
      Da , a fost al meu si acum i l-am dat lui , dar e ca si al nostru:D. Pupiciiiii:*

  3. Superba noua forma, chiar imi place extrem de mult si iti sta minunat!
    Si eu sunt in general o fana a unghiilor patrate, dar ai dreptate ca aceasta forma le face mai feminine, mai speciale 🙂 Sa o pastrezi! ;))

Lasă un răspuns

