Colorat

Si-a mai facut cineva unghii de la 24 pana la 5:00 dimineata?!  Eu da:(.

Am facut asta:

1240319_631686490198975_1629095282_n

Inainte sa ajung cu varianta „neagra ”  le facusem colorate darele alea…si nu imi placeau zic hai sa dau cu negru. Dau cu negru…oribile…si le-am sters:D.

Pana la urma am ajuns la asta:

20130909_134134 20130909_151226 20130910_032543 20130910_175127

Daaaa…cam asta am facut, nu e ceva spectaculos , dar pentru nervii pe care ii aveam la 5 dimineata …au fost ok:)).

Nu uitati de Concurs!!!

Pentru data viitoare cand voi posta am pregatit cevaaa…..altceva:D. Am facut o mica schimbare.

Va pup:*.

15 gânduri despre „Colorat

  1. mie imi place mai tare prima variantaaa. de ce ai sters modelul? mie de obicei la lumina artificiala nu-mi ies deloc modelele si am patit si eu chestia asta, sa ma apuc pe la 8 seara sa iasa naspa detaliile si dupa ce ca nu eram multumita sa mai adorm si cu mainile sub mine si sa se imprime toate texturile din lume :)) mai bine le fac dimineata cand am rabdare si au timp sa se usuce

  2. Pana la 5 dimineata nu , doar pana pe la vreo 3 in ultima saptamana dar nu iese absolut nimic de DOamnea-ajuta.
    Mie imi palc ambele modele , cel din urma ma face sa ma gandesc la inghetata 😀

  3. Zorile zilei nu m-au prins niciodata facandu-mi manichiura, insa miezul noptii da… si des chiar! :))
    Si tot destul de des mi se intampla sa le si stric pentru ca nu se usuca suficient si evident trebuie sa ma culc. Acum am rezolvat problema si am un spray care usuca rapid oja, dar oricum m-am invatat minte sa le fac mai degraba in timpul zilei si in lumina naturala :))
    Frumoase sclipicioasele tale, speciala si unghia bonibon! 😀

Lasă un răspuns

