O mica mare surpriza!

Astazi am umblat toata ziulica prin oras:D Si ma suna mama ca am primit o recomandata , si m-am gandit automat ca e de la C&C Summer Contest😀 , organizat de Cata si Carla, altceva nu avea ce.

M-am dus frumos la posta si vad asta:

20130910_115256

Si mi-am dat seama ca e altceva, muream de curiozitate:D

Si am gasit o mare surpriza de la Catalina , un premiu de fidelitate . Premiul contine doua oje ( O oja Golden Rose Holiday , pe care mi-o doream ataaaat de mult , si o oja Flormar , eu sunt innebunita dupa ele) si un sclipici mare genial:X. Iti multumesc din suflet Cata ! Mi-ai facut o surpriza foaaarte frumoasa:*.

Am fost nominalizata aici :D, o nominalizare surpriza!!

IMG_3734 20130910_132124 IMG_3736 IMG_3735

Iti multumesc Cata inca o data!:*

Nu m-am putut abtine si le-am incercat pe mama , caci eu am deja unghiile facute , astept sa se strice ca sa incerc un model dragut si la mine!

IMG_3742 IMG_3746

Te pup Cata! Va pup si pe voi ! Si nu uitati de concurs!

8 gânduri despre „O mica mare surpriza!

  1. Uite ce unghii frumoase are mama ta, o forma foarte draguta! Poti sa mai exersezi pe unghiutele ei modele:)! Sper sa ii placa oja si ei:)! Sa le folosesti cu drag! SI chiar imi place modelul final pe care i l-ai facut mamei! Te pup

Lasă un răspuns

