Perfect Nails Glitter Contest!

A venit vremea primului meu concurs!!

Multumesc celor care imi urmaresc blogul si pagina de facebook!

Premiul:

IMG_3710

Premiul consta in:

– Oja Farmasi 206: Glitter turcoaz cu particule aurii

– Oja Orkide 703 : galben neon

– Oja Gabrini Elegant 343 : roz neon

– Bratara : facuta de mine cu mult drag

IMG_3715 IMG_3714 IMG_3712 IMG_3711 IMG_3719 IMG_3718

Perioada de desfasurare a concursului este : 3.09.2013- 17.092013 . Concursul se va incheia la ora 24:00. Pe 18 voi afisa pe blog toate manichiurile primite,  iar pe 19 voi afisa castigatoarea care va fi aleasa de mine.

Rules:

Deoarece pentru mine nu s-a incheiat vara , am ales premiul de asa natura . 

– > Deci, astept pe email ( cubysor@yahoo.com) o manichiura in care sa includeti orice fel de glitter (lac cu sclipici , glitter praf, mic , mare etc.).

– > Nu conteaza daca manichiura e realizata pe unghii scurte, lungi , vreau doar sa fie realizata de voi.

-> Astept pe email o poza cu manichiura in care sa tineti o foaie cu numele concursului : Perfect Nails Glitter Contest , si alte cateva poze clare cu manichiura voastra si cu materialele de lucru si numele vostru.

– > Share acestui concurs , pe blog sau pe facebook.

Pentru a fi valabil concursul va trebui sa am minim 5 inscrieri. (sper ca nu va fi asta o problema).

– > Daca aveti placerea va invit sa dati like paginii mele si sa urmariti blogul meu prin email .

Castigatoarea va avea la dispozitie 48 de ore sa imi trimita numele si adresa completa pe mail ( cubysor@yahoo.com ) , atfel ,voi alege  o alta castigatoare.

Va urez succes si astept cat mai multe manichiuri!

Pentru nelamuriri astept email-ul vostru.

16 gânduri despre „Perfect Nails Glitter Contest!

      • Da, asa este, dar intre unghiute lungi si scurte, oricine alege lungi 😦
        Voi incerca sa mai astept vreo saptamana… daca se prezinta bine, ma inscriu in ultimele 2 zile 😀 :*

      • Te astept!:* Oricum sunt multe bloguri pe care le urmaresc si fac niste modele dementiale pe unghiute scurte!!:D Asa ca sunt sigura ca va arata foarte frumos orice vei face:*

  1. cand am vazut de dimineata concursul am zis wooow!!! ieri iti rasfoiam blogul si am gasit un model super dragut..mi-am zis ca trebuie sa il fac si eu..l-am facut in alte culori…la sfarsit mi s-a parut ca nu iese nu nimic in evidenta asa ca, am adaugat un strat de sclipici..pana aici numic iesit din comun, numai ca dimineata mi-a adus zambetul pe buze cand am vazut ca organizezi un concurs in care trebuie folosit sclipiciul…maine dimineata iti voi trimite si poza cu modelul pt concurs..acum nu sunt sigura ca il vei si accepta deoarece nu este o ceatie proprie…este mai mult plagiat:)))) si in acest caz voi realiza un model al meu .. nu este nici o problema

    • Hihi:D ma bucur ca ti-am fost de ajutor;))) pai as prefera sa fie ” creatia ta” sa zic asa, ca…poate pe viitor voi mai organiza concursuri si voi cere sa se refaca una din manichiurile mele, dar sa stii ca mi-ar placea sa le vad oricum si pe astea , si daca nu ai timp sa iti mai faci unghiutele pana pe 17 , e ok si asa:* astept oricum pozici! pup:*

Lasă un răspuns

