Crazy nails

Mi-a trebuit ceva curaj sa imi fac unghiile total diferite una de cealalta, dar recunosc ca imi plac la nebunie si mi-a intrat in sange.

Imi voi face mai des unghiute unice:D.

IMG_2425

Imi doream de ceva vreme o manichiura galaxy , asa ca am incorporat-o in aceasta manichiura si sunt destul de multumita de cum a iesit:D

IMG_2426 IMG_2427 IMG_2428 IMG_2432 IMG_2434 IMG_2435 IMG_2436

Modelul l-am purtat acum cateva saptamani cand nu ma induram sa le scurtez. Acum toate au aceeasi lungime .

Palmierii nu mi-au iesit tocmai cum imi doream (deloc :)) ) , dar voi lucra asupra acestui aspect.

Va pup de pe malul marii:*.

P.S. : Abia astept sa va arat sclipicioasele ce le-am purtat la mare!:D

12 gânduri despre „Crazy nails

  1. N-am incercat pana acum sa imi fac fiecare unghie diferita… dar ma tenteaza! 😀 Caci intotdeauna mi-au placut rezultatele vazute pe internet.
    Dintre toate modelele, imi plac mult cel cu inimioara si cel cu palmierii…chiar de nu ti se par tie foarte reusiti… nici in realitate nu sunt perfecti, dar tot ii iubim! 😀 :*

    • Sunt chiar dragute unghiile diferite , iar pana te obisnuiesti poti sa incerci sa le faci mai simplute:D . Vad ca inimioara mea are un mare succes:D , iar palmierii mie imi sunt dragi , dar comici cum au iesit:)). te pup:*

  2. e minunat ce poti face cu oje si sclipicei.
    e o arta noua si moderna.
    chiar tiai putea face o cariera din asta…probabil
    e minunat.

Lasă un răspuns

