A lot of glitter

De curand i-am facut unghiile prietenei mele(cam acum vreo saptamana).

Am vrut sa postez abia acum pentru ca … urasc despartirile (tocmai a plecat in Londra … pe perioada nedeterminata) si asta e ceva prin care mai facem abstractie de imensa distanta.

IMG_2616 IMG_2619 IMG_2588 IMG_2589 IMG_2591 IMG_2592 IMG_2593 IMG_2598 IMG_2599 IMG_2603

Eu una sunt innebunita dupa unghiutele ei ! Si nu , nu sunt cu gel…s-au ingrosat deoarece a trebuit sa pun destule straturi de lac cu sclipici pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Am folosit 4 tipuri de lac cu sclipici.

Sper ca v-au placut unghiutele ei:D.

Si ca sa fiu in ton cu plecarea ta Bi  : „I already miss you! ” :*.

Later edit: m-am gandit sa vad arat si ce fel mi-am facut parul ;;) si sa va zic ca si ea are o fundita la fel!:D (hmmm , alta culoare , dar nu se pune:)) ).

IMG_2681

Aaaaaa….si asa m-am machiat:))

IMG_2678

Scuzati decorul:D .

15 gânduri despre „A lot of glitter

  1. ce model si ce unghii frumoaseee mmm 🙂 toate ca toate dar fundita aia ma termina! sti ca ador funditele si am o colectie?! :X si machiajul imi place mult 😀

    • Multumeeesc:* Sa stii ca si eu am fost tentata de multe ori sa schimb ceva la parul meu:)) vroiam sa ma tund bob , sa ma vopsesc, daaaar verisoara mea are grija sa nu faca cum zic eu:))

      • Din pacate, eu nu am ascultat de nimeni si m-am tuns bob acum vreo 3 ani…si de atunci tot il tund si tot vreau sa creasca :)) Urasc varianta de mijloc (nici lung,nici scurt), n-am rabdare sa creasca, iar il tund, iar imi pare rau si tot asa :))

      • Daaaa e aiurea tare cand incepe sa creasca bobul…ca nu mai are forma , iar pana creste sta ciudat…asta e si in cazul parului tuns periuta intr-o parte…m-a tentat si asta vag , dar m-am linistit cand m-am gandit cat de urat se va vedea cand va creste :)) si cat timp va lua.

      • Moda parului partial periuta nu m-a cuprins si nu ma atrage nici la alte persoane, daramite la mine 😀
        Oricum, sunt tendinte de moment, ne lasam uneori purtate de val si apoi regretam…
        Lasa ca e mai frumoasa codita ta cu funda cu tot decat periuta!! :))

Lasă un răspuns

