Hawaii flowers

Ma tot batea mama la cap sa ii fac unghiile, iar eu nu dispuneam de chef. Pana intr-o zi cand i-am zis acum!

IMG_2551 IMG_2555

Ranile pe care le vedeti pe la degetele mamei sunt de fapt negi aflati sub tratament. Stiu , arata urat , dar tratamentul este foarte bun si de acum cateva zile si pana azi majoritatea i-au cazut.

IMG_2556 IMG_2559 IMG_2566 IMG_2570 IMG_2571 IMG_2573 IMG_2575 IMG_2576

Si daca tot am deschis subiectul , daca aveti negi pe langa unghie si obisnuiti sa va taiati cuticulele , de preferat ar fi sa nu o mai faceti sau sa sterilizati instrumentul dupa unghia cu pricina caci ii raspanditi apoi la toate degetele.

Tratati-i!… ca nu vor trece de la sine.

Va pup:*

12 gânduri despre „Hawaii flowers

  1. Ce model simpatiiic 😀 mama cred ca a fost tare multumita 🙂
    Uite ca eu nu am mai facut niciun model asa cum promisesem si nici prea curand nu o sa fac deoarece unghiile mele sunt la perfuzii. Curatenia de dupa zugraveala le-a facut sa arate dezastruos si sunt sub tratament :(… au toate formele posibile

Lasă un răspuns

