Din categoria : My boyfriend did that!:D

Sa incepem cu inceputul!:D Nu eu l-am rugat sa imi faca unghiile , ci a fost dorinta lui si m-a surprins in totalitate(in sensul bun ).

Trebuia sa plecam in vacanta la munte … si automat unghiile pe care mi le facusem nu ar fi rezistat si nu imi place sa stau cu oja sarita.

Iubitul meu m-a intrebat daca nu mi-ar placea sa mi le faca el , ca el ar fi foarte incantat…iar eu eram extaziata;;).

P.S. : Mi-ar fi placut sa filmez ce va povestesc acum.

L-am intrebat de ce are nevoie …si a inceput pai ce ai …sclipiciuri …si imi zice…pensule pentru pictat finut (luat), sclipici ..de care?! am inceput sa ii insir culorile…roz si auriu…acrilicele si oja alba si neagra. Habar nu aveam daca are un model in minte…:D.

Ne-am ales o ora cam tarzie ce-i drept pentru unghii…le-am facut undeva la 12 noaptea…

S-a pus frumos la masuta …si-a luat ustensilele langa el , si-a tras lampa aproape…parca era un profesionist:x

Era plin de emotii si curgeau apele de pe el…mi-a explicat ce model vrea sa-mi faca si i-am facut eu conturul pe o unghie sa vada cum decurg lucrurile.

A inceput…m-a dat cu base coat, era foooarte concentrat si a reusit sa nu dea pe langa 😀 , a facut mici urme  pe cateva unghii si i-am explicat cum sa le repare…era atat de simpatic:X. Apoi a inceput sa picteze cu negru „reteaua” , mai drept , mai gros , dar frumos:D.

A umplut cu grija fiecare romb , dar spre final am vazut cum i se inchideau ochii si m-am oferit sa fac eu conturul de deasupra si stratul de top coat.

Cand am terminat…surpriza:)) iubitul meu dormea langa mine ca un copil mic:D. A fost epuizanta experienta pentru el , era incordat la inceput , dar apoi s-a relaxat si chiar s-a daruit:D

De la mine mami ai nota 100!!!:*

Si acum sa va las cu rezultatul (P.S. la conturul final , nu am facut decat sa urmaresc liniile trasate de el, nimic in plus):

IMG_2381 IMG_2379 IMG_2396 IMG_2397 IMG_2398 IMG_2399 IMG_2401 IMG_2402 IMG_2403 IMG_2392 IMG_2393 IMG_2394

Sunt mandra de tine mami!!:D

Va pup , sper ca v-au placut si sper sa mai revin cu postari de genul;;)!

30 de gânduri despre „Din categoria : My boyfriend did that!:D

  1. Vorbesti serios ??? Foarte tare !! Bravo voua dragii mei si nu ai idee cat ma bucur pt voi, ca va iubiti asa mult ! Pupici :*:*

  2. Wooooowwww!!! Asta e super tare! Modelul imi place la nebunie, i-a iesit atat de fain, nu-mi vine sa cred ca un baiat e in stare de asa ceva. E clar ca te iubeste super mult! Felicitari multe din partea mea, esti o norocoasa :*

  3. si eu sunt cel mai norocos din lume pentru multe motive pe care le stim noi. aici am sa spun doar ca ai cele mai frumoase si ingrijite unghii din cate am vazut. Te iubesc!

  4. maaai ce model dragut :d mai are ceva de lucrat la tremuratul mainii :)) super frumos!! ce iubire aici mama mama :d trebuie sa-mi antrenez iubitu ca nu se mai poate…sau poate la cat de meticulos e o sa ma surprinda :)) pup

  5. e incredibil ce modele poti face. zau, n-ai zice ca ti le-ai facut tu. apropo, ai o influneta buna asupra iubitului tau legata de manichiura. cand ma fac mmare, as vrea sa pot face acelasi lucru. apropo, ti-ai dat seama cn sunt?

    • Oare sa fii andreaa matulica?;;) ma bucur ca iti plac unghiutele mele mata:* ai sa vezi ca atunci cand vei fi marr o sa-ti faci si tu unghiutele la fel:p te invatam noi. Te puuup:*

Lasă un răspuns

