Unghiute de vacanta

Pentru vacanta m-am gandit la un model simplu si rapid de facut , deoarece era tarziu si a doua zi plecam.

Asa ca la modelul acesta m-am gandit :

IMG_1574 IMG_1605 IMG_1784

Sunt saraca in poze pentru ca nu m-am gandit sa fac poze de la inceput…iar intre timp s-au stricat:(.

Pentru urmatorul post am o mica surpriza:D Iubitul meu mi-a facut unghiutele ;;) ….si le-a facut foarte bine!

Sper ca v-am facut curioase si sa reveniti saptamana viitoare pentru a vedea ce model am avut:D.

Va pup:*

24 de gânduri despre „Unghiute de vacanta

  1. Foarte simpatice. Imi place nuanta asta de albastru… Chiar de curand mi-am achizitionat si eu una asemanatoare 🙂
    Sunt curioasa ce a reusit sa faca prietenul tau 😀 Al meu nu s-ar atinge de oje nici sa il picuri cu ceara :))

    • Mie imi place orice nuanta de albastru:x si le combin pana iese ceva frumos:d pai abia astept si eu sa postez:d el e foarte interesat…el imi da sfaturi…imi cauta modele;))

      • Asa e cumnatul meu :)). Prietenul, in schimb, se minuneaza mereu de ce trebuie atatea oje… si mai ales ce au unele de pot fi atat de scumpe!!! :)))

      • Esti o norocoasa 😀 Nu multi baieti sunt asa atenti la dorintele si suspinele fetelor, unde mai pui ca e vorba si de un domeniu exclusiv al nostru :))…sau, ma rog, aproape… ca mai nou am vazut prin reviste si oje pentru barbati! Oh Doamne!

  2. si apropo de modelul viitor :)) astept sa-l vad si eu :d si iubitul meu zice ca-mi face de cativa ani dar n-a mai reusit:)) vrea dar n-are inspiratie auzi :)) tre sa-l pun la treaba ca nu mai tine!

Lasă un răspuns

