Geometric nails

Iar nu am postat cand trebuia…acum am o scuza buna:))

Am fost in vacanta si …am fost informata gresit( se spunea ca la pensiunea unde am fost cazati vom avea wireless, daaaar supriza:))…nu aveam nici macar semnal …asa ca nu am avut nicio sansa sa postez).

Dar sunt extrem de fericita si relaxata…a fost ceva de vis alaturi de iubitul meu :D. Nu tu semnal , nu tu magazin …nimic:))

Am putut testa si aparatul meu asa cum imi doream.

Darrr sa trecem la oile noastre.

IMG_1449 IMG_1433 IMG_1436 IMG_1437 IMG_1438 IMG_1440 IMG_1441 IMG_1442 IMG_1443 IMG_1444 IMG_1446

P.S. : Imi tremura mainile…cafea nu beau , de fumat nu fumez…deci mai greu cu liniutele fine la mine:(.

Urmatoare postare va fi despre unghiutele pe care le-am avut in vacanta.

Va pup:*

16 gânduri despre „Geometric nails

  1. Sa mai spun vreo ceva ?! Tu stii ca esti cea mai talentata berbecoaica pe care o cunosc..asa ca stii ce parere am ! Pupici draga mea si spor la munca :* >:D<

Lasă un răspuns

