Cadouriiii!

Daca tot a fost ziua mea de nume , celalalt nume:)) (Georgiana), am primit si eu mici cadouri de suflet:X.

De la iubitul meu un superb trandafir alb :

IMG_0093

Si o bratarica Shamballa , pe care mi-o doream de mult:x

IMG_0242

Multumesc iubitule , sa traim cu numele!:*

Sa trecem la cadourile de la sora mea de 8 anisori , care iar m-a uimit placut:D

-Doua oje Chissa , m-a nimerit perfect, una roz neon si cealalta lac cu sclipici mov

-Un set de unghiute false , nu o sa mi le pun eu , dar am sa i le pun ei pentru ca sigur se va bucura:D

-O pila cu imprimeu cu sclipici si inimioara (care , WOW:)) , a ales-o tata )

– Si 5 lalele , pentru ca stie ca imi plac floricelele.

IMG_0233 IMG_0234 IMG_0236 IMG_0237 IMG_0241

IMG_0230

Stiu ca am 6 flori in vaza , darrrr , nu sunt la fel :)).

Va pup:*

8 gânduri despre „Cadouriiii!

Lasă un răspuns

