Curcubeu

De cateva zile nu sunt in apele mele, am avut o perioada mai ciudata si putin timp liber , asa ca si azi voi fi rapida si va las cu pozele.

Am trecut prin vizita la blogul Unghii Curcubeu!!!:D

Si m-au cucerit unghiutele astea si m-am decis si eu sa mi le fac , dar sa le dau si o nota personala.

Cam asta mi-a iesit:

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

Pozele sunt facute destul de tarziu, cam 3 zile dupa ce le-am facut , deci de aia arata mai „neingrijite”.

O duminica placuta!:D

12 gânduri despre „Curcubeu

Lasă un răspuns

