Oja magnetica

Daca tot nu am avut niciodata oja magnetica si am primit-o de la sora mea cadou , m-am pus pe treaba ca s-o fac fericita.

Si cum nu sunt eu obisnuita cu o oja simpla pe unghie si atat , am pus pe unghiile pe care fac model , sclipiciul mov , tot de la sora mea.

Zilele astea au fost ceva mai incarcate si nu am avut prea mult timp liber , asa ca voi posta si in weekend .

DSC03802 DSC03803 DSC03804 DSC03806 DSC03807 DSC03808

Sclipiciul nu arata tocmai intact deoarece nu m-am dat cu lac deasupra. Nu-mi place ca isi pierde din stralucire :(.

Un weekend frumos va doresc!:*

12 gânduri despre „Oja magnetica

  1. Imi place cum ti-a iesit modelul. Am folosit si eu o singura data folosind o oja a surorii mele :)) oja magnetica are legatura cu surorile cred :)). Pentru o manichiura rapida dar de efect e o metoda buna 🙂

  2. Am si eu doua oje magnetice, dar pana in prezent nu am folosit niciuna. De fapt doar pe una, mai demult, dar fara magnet. Acum mi-am luat si un magnet fain, tot spun sa le incerc si eu… dar gandul ca ar fi plictisitoare, precum spuneai si tu, ma face sa aman… asta, plus alte idei de manichiuri mai interesante. Sper sa reusesc sa le fac proba cat mai curand.
    Buna ideea ta de a combina cu sclipiciul mov.

Lasă un răspuns

