De ziua mea + concurs Catalina

Incep prin a va spune ca de ziua mea m-am inscris la un concurs organizat de Catalina, poate de data asta voi castiga;)).

Concursul de gaseste aici. Succes!

Astazi m-am trezit foarte frumos! Cu un mesaj superb de la iubitul meu si cu un cadou, la care nu ma asteptam, de la surioara mea de 8 anisori:D si cu care am destul de multe altercatii:)) . Ea mi-a luat o ciocolata alba(preferata mea) , 2 oje magnetice , o oja grafitti si un borcanas cu sclipici foarte frumos. Dar de miercuri pana azi am primti cate un cadou in fiecare zi de la iubirica mea!:x …Cele mai dorite si frumoase cadouri mi le face. Te iubesc!:*

Si unghiile de azi le-am facut dupa dorinta lui. Catifea si un accent elegant, cate o pietricica.

DSC03769 DSC03770 DSC03771 DSC03779 DSC03780 DSC03781 DSC03784

Imi doream de ceva vreme sa incerc catifeaua:D.

Si….ce culoare putea sa ma cucereasca decat albastru?!:D  Sunt cam pretentioase….se agata toate scamele de ele , dar zic eu ca pentru o seara merita. Ce mai e ciudat, senzatia cand iti atingi unghiile de haine sau de par, inca nu ma pot obisnui.

La multi ani mie!:))

19 gânduri despre „De ziua mea + concurs Catalina

Lasă un răspuns

