Disco nails

Zilele trecute mi-am cumparat 4 lacuri cu sclipici si m-am gandit si cu celelalte 3 de acasa ce as putea sa fac. Vroiam un fundal negru , daaaar nu sunt prea incantata de negru , deoarece moooor cand trebuie sa le sterg . Cu toate astea am zis sa fac ceva super sclipicios , si mi se pare ca lacul cu sclipici merge cel mai bine cu negru. Sper sa nu fie prea…kitchoase.

DSC03690 DSC03691 DSC03692 DSC03695 DSC03696 DSC03714 DSC03715

Asta e ce mi-a iesit , sper sa va placa. Va pup:*!

10 gânduri despre „Disco nails

    • Ieeeeeiiii , daaaa, chiar sunt! Multumesc, cred ca voi participa:* Si sa stii ca in general nu imi place forma aia de unghie ascutita, dar ale tale sunt geniale, le faci tu sa arate genial!:*

Lasă un răspuns

