Green time!

Daca tot i-am facut mamei unghii cu buretelul, am zis sa imi fac si eu. Vroiam sa folosesc aceeasi combinatie de culori , dar m-am razgandit. Astazi o sa fiu mai saraca in vorbe si va las doar cu pozele.

DSC03645

DSC03641 DSC03642 DSC03643 DSC03644 DSC03646 DSC03647 DSC03649

Initial am zis ca nu vor aparea pe blog si ca le voi sterge ziua urmatoare, deoarece nu-mi placea ca am dat verdele deschis pana sus, dar mai apoi m-am indragistit de ele. Apropo , e prima oara cand nu mi-am taiat cuticulele si doar le-am impins cu betisor de lemn:D, deci, cum arata? Ca eu am dubii, cu siguranta tot la forfecut raman!:D

12 gânduri despre „Green time!

    • Da chiar acum ma uitam caaaa , arata foarte deshidratate cuticulele mele … si mereu uit sa ma dau cu crema , deci raman la clasica metoda:)). Chiar se imbina frumos, spre uimirea mea:)). Te puup:*

  1. Arata foarte foarte frumoooos! Unghiile sunt tare frumoase. Mie imi place fara cuticule taiate. Tre’ sa le dai un pic de timp si vor arata bine daca le impingi mereu. Super!

    • Multumesccc:* . Trebuie sa le si hidratez mereu , poate o sa folosesc metoda asta in timp …imi ia prea mult taierea lor:)) si deja ma plictisesc pana ajung efectiv sa imi fac model pe unghii:D. O sa ma inspir si din modelele tale , daca imi permiti :”>, mi se par fantastice!

      • Iti multumesc inca o data. Abia astept sa vad cum iti ies si tie. Cred ca degradeul asta ti-a iesit mai bine decat mi-a iesit mie…intre timp am invatat sa-l fac mai bine. Acela era prima mea incercare si la momentul ala am fost foarte multumita, iar acum mi se pare ca arata neterminat :))

      • De ce zici ca arata neterminat? Mie imi place foarte mult cum ti-a iesit:D! Si eu am capatat mai multa experienta ;)) , dar mai am de invatat 😀 Te anunt cand o sa ma inspir de la tine:*

      • nu stiu..asa mi se pare ca arata. Trecerea dintre culori e aiurea facuta. Oricum in realitate se vedeau mult mai bine..poza intotdeauna scoate la iveala tot felul de defecte. O sa-ti urmaresc postarile si o sa vad amprenta mea pe acolo 😀

      • Chiar deloc ,mi se pare ca ai o trece foarte finuta intre culori!:D Eu ma chinui sa le pozez , ca fac poze cu telefonul si mi se pare ca nu ies asa cum ar trebui , cum le vad eu si cum sunt in realitate:)), dar pana la un aparat bun , raman la telefon:D. Te astept pe blogul meu cu drag:* si eu l-am descoperit acum 1 zi pe al tau si mi-a placut taaaaare!

    • Multumeeesc!:D Nu stiu cat de curand voi renunta , dar acum cand mi-am facut manichiura nu am rezistat si am pus mana pe forfecuta:”> . Ce ulei sa imi iau?:D ca le simt ataaat, dar ataaat de uscate:(. Te pup:*

Lasă un răspuns

