Swatch Kiko

Imi cer scuze ca postez abia acum, dar am avut ceva treaba zilele astea.

Am incercat restul ojelor Kiko pe unghiile mamei mele , iar mai apoi am avut un chef nebun de a-i face manichiura.

I-am facut ombre nails, cu o incercare esuata de a aplica banda si a face un efect dragut :)).

DSC03633 DSC03634 DSC03635 DSC03636 DSC03637

A iesit asa fiindca nu am avut rabdare sa se usuce toate straturile de oja. Data viitoare sper sa am rabdare si sa obtin rezultatul pe care il vroiam.

Acum sa va arat si ojele Kiko.

DSC03625 DSC03626 DSC03627 DSC03628 DSC03629

Va pup!:*

7 gânduri despre „Swatch Kiko

  1. foarte dragute ojele Kiko, imi place si modelul ombre pacat ca ti-a esuat aplicarea benzi nici mie nu-mi iasa tot timpul secretul e dupa ce am urmarit tutoriale pe youtube sa dezlipesti banda imediat dupa aplicarea ojei, te pup 😀

    • Wow , si eu care asteptam sa se usuce oja bine , bine:D…asa credeam ca e ok , dar uite ca am aflat ceva nou. Data viitoare incerc asa cum mi-ai zis …m-ai facut super curioasa:D. Te pup:*

Lasă un răspuns

