De martisor

Si daca tot a venit luna martie , va urez o primavara frumoasa , si asa cum sunteti rasfate luna aceasta, doamnelor , sa fiti rasfatate in fiecare zi!

Cum eu martisor nu prea port(port o ata de martisor legata la mana de iubitul meu :x) , deoarece uit mereu sa il iau de pe o haina pe alta ;)) , am zis sa imi fac ughiutele in ton cu aceasta luna. Si cum mi-am propus ca urmatoare manichiura sa fie mata … s-a nimerit ca manichiura de martisor sa fie asa.

DSC03536 DSC03539 DSC03540 DSC03541 DSC03543 DSC03544

Acestea sunt unghiile mele martisor!Pupici.

9 gânduri despre „De martisor

Lasă un răspuns

