Something else

Sunt in vacanta si … i-am promis prietenei mele ca voi posta pe blog si un machiaj de-al meu. Nu pretind ca stiu sa ma machiez, sa ne fie clar:D , dar pe langa unghii imi place sa fac si asta.

Nu ma luati pe sus …in poze veti vedea ca nu sunt data cu fond de ten. De ce ?! Pentru ca am o fata extrem de sensibila pe care am adus-o in stadiul asta cu greu:D cu multe tratamente si pastile si plansete:)). Minunea a venit cand am incercat Effaclar Duo! Despre aceasta crema o sa gasiti multe impresii, e de ajuns sa dati un search pe google . Ca sa va ajut si Andreea a vorbit despre aceasta crema aici.

Pentru iesirea de astazi in oras , care a fost geniala :D, m-am machiat mai natural asa:D :

DSC03406

DSC03402_phixr

DSC03403_phixr

DSC03404

Repet , nu pretind a fi vreo priceputa in ale machiajului!:D Daca tot am postat cum am fost eu machiata astazi , va voi arata si ce mi-am cumparat.

DSC03409

Un sclipicel verde pentru unghiute si un papion care de fapt este o clamita , insa nu pentru asta am cumparat-o:D ii voi dezlipi cleste acela si il voi face papion pentru camasutele mele, imi doream de mult un papion si l-am gasit la doar 3 lei:D.

As mai avea cateva poze de cand am tot incercat eu sa ma machiez , daca v-ar face placere sa le vedeti astept parerile voastre! Va pup:*

15 gânduri despre „Something else

  1. Sa nu mai spui ca nu te pricepi intr-ale machiajului, te machiezi mai frumos decat unele domnisoare care au blog destinat makeup-ului si se pretind experte. Asa ca jos palaria 😀 E un machiaj frumos, imi place 😀 Si daca asa arata tenul tau fara fond de ten you lucky girl :)) I would kill for it :)) Ai avut probleme cu acneea? sau ce fel de probleme ai avut?

    • Heeeiii esti tu prea draguta:D ! Multumesc frumos:* pentru asta voi mai face un post cu alte machiaje de-ale mele. Mi-ai facut seara mai frumoasa . Da asa arata tenul meu fara fond de ten, nu mai folosesc de vreo 3 ani fond de ten . Am avut maaaaari probleme cu acneea . Am o avut fata foarte fina pana prin clasa a 7a si apoi a inceput calvarul ce a durat vreo 3 ani … Dar am fost la un medic foarte bun si apoi am reusit sa purific tot,semne si alte cosuri ce au mai ramas cu crema asta . Si acum prefer sa nu ma dau cu fond de ten si sa am grija de el cu cate un scrub pe sapatamana cu malai si sare mare si ocazional cate o masca 😀 in rest spalat cu gel de fata si crema dimineata si seara . Ti-o recomand cu drag daca ai probleme cu tenul. Te pup :* (esti tu o draguta nu ca as avea cine stie ce talent:)) , dar mi-ai dat incredere sa mai postez cate ceva din domeniul asta:)) ):*

      • Deci sa inteleg ca nu doar cu acea crema s-a produs minunea? Eu ma zbat cu ea de pe la 15 ani si acum am 21 so I had enough. Si am fost pe la nenumarati medici si am incercat nenumarate tratamente chiar si naturiste si zau ca nu se lasa 😦 Dar chiar m-ai facut curioasa sa incerc acea crema 😀
        Cat despre machiaj si eu ma declar o „impatimita” (cam mult spus dar am vizionat o gramaaaada de tutoriale pe youtube) si imi place sa cred ca m-am mai perfectionat si deci de aceea spun ca e un machiaj frumos si bine executat pentru un machiaj natural, imi place mai ales accentul alb de pe linia apei, iti face ochii maaaari si frumosi 😀 Succes in continuare si la cat mai multe postari!!

      • Ei atunci inseamna ca m-am mai perfectionat si eu:D Succes noua !:D Pai dupa tratament au reaparut cateva destul de multe si le-am tratat doar cu crema asta:D Eu sincer iti zic s-o incerci si sa imi spui ce impresie ti-a facut . E undeva la 55.5 – 60 de lei:D. :*

      • Iar pe linia apei ma tot chinui cu un creion de la Ada si cu fard alb…tot visez la un creion de la nyx. Dar cam scumput pentru mine acum si ma chinui cu ce am:))

      • Daaa e foarte bun pentur un leu:)) dar as vrea sa il incerc pe ala , am vazut ca ar fi muuult mai cremos si mai rezistent si se aplica mai bine:D

  2. E de la „La Roche-Possay” 😀 Am inceput si eu sa folosesc crema, gelul si din cand in cand fondul de ten, insa nu e acela special pentru acnee. Mi se par foarte bune produsele. Mai ales gelul care, dupa ce il folosesc (seara mai ales) simt ca am scapat de cateva kg de pe fata.
    Asteptam make-up pics . :*

  3. si mie imi place machiajul tau e simplu , imi place ca nu ti-ai incarcat tenul cu fond de ten si eu il folosesc rar mai degraba folosesc BB cream de la Garnier si crema de fata care ca si a ta e La Roche Possay Hydraphase imi plac produsele lor chiar daca sunt putin cam scumpe, mai vreau sa vad si alte machiaje,te pup 🙂

    • Da m-am gandit si eu sa incerc BB cream , dar inca nu sunt hotarata….esti multumita de cea de la garnier? Sunt scumpe , dar sincer ma tine cam jumatate de an o crema din aia pe mine:D zic eu ca 1 milion si putin pe an …pentru ten e nimica toata:D.Te pup:* si astept sa imi spui despre BB cream:* Voi revenoi cu mai multe machiaje atunci:D

Lasă un răspuns

