Nude

V-am zis ca mi-am facut french intors dar pe nude si alb special pentru sesiune. Nu imi doream sa ies cu nimic in evidenta si nici nu vroiam sa imi las unghiile doar cu lac , sau o oja …fara model. Am aplicat base coat , oja alba , oja nude , laptisor pentru french si top coat. Mi-a placut foarte mult efectul creat de laptisor, in realitate „nude-ul”pe care il am eu este mult mai inchis si putin sidefat. Cam asta este ce mi-a iesit:

DSC03364 DSC03356 DSC03362

8 gânduri despre „Nude

    • Si eu in general le tin in nuante tari….dar parca am si simtit nevoia de ceva mai neutru asa, si parca sa ma duc la examen cu niste unghii imense si roz:)) sau orice alta culoare vie…nu prea mergea:)). Te pup:*

Lasă un răspuns

