Culori

Daca tot nu am timp sa imi fac unghiutele ( mai am o verificare maine , saptamana viitoare incep sesiunea,dar sper totusi ca in weekend sa postez un model frumos), am decis sa va arat niste unghiute care mi-au placut foarte mult , mergeau foarte bine in vara cand le-am purtat:)). Eram mai pe la „inceputuri” , deci , linii mai tremurate , forma mai neingrijita , culori mai prost definite ….daaar totusi am prmit destule aprecieri atunci.

DSC00221 DSC00231

Profit de postare si spun ca in sfarsit iubitul meu si-a facut blogul(cu care se ambitioneaza sa ma intreaca :*) sa arate cum isi dorea el:D si sunt foarte mandra de rezultatul lui , deci o sa-l postez aici poate de curiozitate veti intra si va veti binedispune cu postarile lui : Nothing but all

Scuzati stangacia , va pup:*

6 gânduri despre „Culori

    • Nu ma gandeam ca cineva care se ocupa cu acelasi lucru s-ar putea bucura asa mult :D. Iti multumesc mult , tu ai contribuit la hotararea mea! Si da…pot fi purtate si acum , niste unghiute colorate in anotimpul asta chiar pot schimbarea starea de spirit! Te puuup:*

  1. Varaaa, ce dor mi-e de ea!! Manichiura aceasta e foarte vesela si colorata, de aceea imi place foarte mult :* te pup!
    P.S.: nu mi se pare ca liniile ar fi „tremurande”, eu zic ca ti-ai iesit foarte bine 🙂

Lasă un răspuns

