Un altfel de french

Image

Asa cum am mai spus, am o perioada incarcaaaaataa 😦 , dar vreau totusi sa postez rapid o manichiura de acum ceva timp facuta in graba. Nu am timp sa imi fac cine stie ce modele saptamanile astea si le fac o singura data pe saptamana , asa ca nu prea am material de postat pe blog , dar promit ca dupa sesiune voi recupera !:D

Aveam o nunta atunci si mama m-a rugat sa ii fac si ei unghiile cat mai frumos („asa cum stii tu”) , i le-am facut si …surpriza pentru mine nu am mai avut timp de modele complicate asa ca am apelat rapid la acest model , care initial, recunosc, nu mi-a placut deloc. Acum ma uitam si poze si mi-a starnit interesul, am zis sa va arat si voua ca uneori la graba iese ceva neasteptat:D.

8 gânduri despre „Un altfel de french

Lasă un răspuns

