Mai tarziu…

Stiu ca e cam tarziu , dar am tinut neaparat sa va arat ce unghiute am avut eu de Craciun:D. Au fost rosii, sclipicioase si cu paiete:D…un

DSC03188model simplu de realizat. Perioada asta e cam incarcata …vine sesiunea si ar cam trebui sa ma apuc de invatat:( (cred ca e greu pana te apuci, asa ma incurajez singura:)) ), asa ca voi posta mai rar pe blog, imi cer scuze, dar voi reveni cu muuulte postari dupa aceea:D.

Va doresc un an nou fericit si plin de bucurii si…succes celor cu sesiunea :-s !

8 gânduri despre „Mai tarziu…

    • Saru`mana:* mi-ar fi placut sa fie un pic mai late si sa nu se mai stranga spre interior cand cresc, dar na…nemultumitului i se ia darul , deci e bine asa cum sunt;)).Te pup:*

Lasă un răspuns

