Revelion

Image

Calitatea e cam proasta (stiu), dar nici cu telefonul nu am reusit sa le scot aproape de adevar. Sper sa intelegi modelul si sa va placa, am zis ca in seara de revelion trebuie neaparat rosu si….muuult sclipici:D , daca permite tinuta. Mi-am adus aminte de un model mai vechi si am zis sa il adaptez. Acum ca am postat si propunerea mea pentru revelion ma intorc la multele lucruri ce le mai am de facut:D

Image

Un an nou fericit si plin de impliniri! La multi ani!

4 gânduri despre „Revelion

Lasă un răspuns

