Unghiile preferate

Cum iubitul meu mi-a facut cadou acest blog , vreau sa pun la loc de cinste unghiile lui

DSC03095DSC03097

preferate (si ale mele ).A fost un french negru, usor de realizat , peste care am adaugat puncte cu un intrument special.

Am introdus instrumentul in oja si am punctat din ce in ce mai putin apasat pentru a crea efectulde puncte „pierdute”. Simplu , usor si de efect 😀 .

13 gânduri despre „Unghiile preferate

  1. Hey 🙂 acum ti-am descoperit blogul prin intermediul Catalinei, pare promitator pentru ca ai unghii tare frumoase. Si eu tocmai mi-am deschis un blog pe aceeasi tema si te invit sa „dai o geana”
    Pupici.

    • Heiii, chiar ii multumesc Catalinei. Iti multumesc si tie , si … daca esti si tu noua ca si mine , iti urez bun venit si succes in continuare:D am dat o raita pe blogul tau si imi place ce am vazut:D . O sa primesc noutatile tale de acum:D! Pupici!:*

Lasă un răspuns

